تماس با ما

* ارتباط با سفارت از طریق: embassy@iran.fi و ارتباط با رئیس نمایندگی از طریق: ambassador@iran.fi مقدور خواهد بود.

* ارتباط با کارشناس اقتصادی سفارت به منظور تبادل نظر در زمینه فعالیت اقتصادی در ایران از طریق: commerce@iran.fi مقدور خواهد بود.

* از هموطنان عزیز درخواست می‌گردد سئوالات مرتبط با موضوعات کنسولی را صرفا از ساعت 13.30 لغایت 14.30 روزهای دوشنبه تا جمعه با شماره تلفن 0600417234 (هزینه تماس: هر دقیقه 0.92 یورو) مطرح نمایید و به هیچ عنوان در ساعات اداری، دیگر شماره‌های تماس سفارت را اشغال نفرمایید.

* مراجعه حضوری با وقت قبلی از طریق سایت http://appointment.mfa.ir

به آگاهی هم میهنان گرامی می رساند:

گروه تلگرامی فعلی بخش کنسولی از تاریخ 1402/02/01 غیر فعال گردیده و گروه جدید به نشانی ذیل جهت آگاهی رسانی و نیز اشتراک گذاری آخرین تحولات حوزه خدمات کنسولی به هم میهنان عزیز مقیم فنلاند و استونی آغاز به فعالیت خواهد نمود. 

consulate@iran.fi

* پاسخ اکثر سوالات کنسولی را می‌توان در وب سایت ما دریافت نمایید. اگر پس از مطالعه تارنما ( سایت) باز هم سؤالی در مورد موضوعات کنسولی داشتید می‌توانید ، با ارسال ایمیل به ما به آدرس :   consulate@iran.fi پاسخ سوال خود را به سرعت دریافت نمایید . توصیه می‌شود جهت دریافت پاسخ سوالات خود به بخش کنسولی ایمیل بزنید . ارائه این خدمت رایگان می‌باشد و تمامی ایمیل های شما عزیزان ظرف یک روز کاری پاسخ داده می‌شود. 

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است