امور کنسولی

صدور المثنی کارت پایان خدمت(مفقوده،مسروقه...)

صدور المثنی کارت پایان خدمت (مفقوده ، مسروقه ، سوخته شده ، غیرقابل استفاده)

چنانچه کارت پایان خدمت یا معافیت به دلیل فقدان، سرقت، سوختگی، فرسودگی، آبدیدگی، پاره شدگی و یا داشتن اشتباهات نگارشی نیاز به صدور مجدد داشته باشند مطابق شرح ذیل عمل می گردد.

مدارک لازم

1- اصل شناسنامه عکس دار مشمول و4 نسخه تصویر خوانا از تمام صفحات

2- تکمیل دو برگ استشهادیه و استعلام درخواست کارت المثنی پایان خدمت (فرم شماره 61)

3- برگهای استشهادیه می بایست با ماشین تحریرشده و فاقد هرگونه خدشه، خط خوردگی و یا لاک گرفتگی باشند.

4- دو برگ تصویر کارت قبلی

5- 8 قطعه عکس 3 × 2 سیاه و سفید با لباس نظامی و موی کوتاه (پشت نویسی شده)

6- تنظیم وکالتنامه برای انجام امور مربوط به تعویض کارت پایان خدمت

7- واریز هزینه تصدیق وکالتنامه(14 یورو)، برابر با اصل نمودن مدارک( برگی 8 یورو) و تایید امضاء(14 یورو) دو برگ درخواست استشهادیه و استعلام به حساب شماره Danske Bank FI66 80001101878545 سفارت جمهوری اسلامی ایران در هلسینکی و ارسال اصل رسید بانکی آن

- در بخش کنسولی، هزینه ها فقط با کارت اعتباری و از طریق دستگاه دریافت می گردد.

- بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران روزهای پنجشنبه از پذیرش مراجعین حضوری معذور می باشد.

شماره تلفن بخش کنسولی  0600417234  ساعات پاسخگویی 13.30 الی 14.30 ( هزینه شارژ تلفن هر دقیقه 4.92 یورو می باشد) 

 

توضیحات:

- مدارک زیر به متقاضی تحویل تا از طریق وکیل خود به اداره سجلات و احوال شخصیه وزارت امور خارجه ایران ارائه نماید:

- اصل 2 برگ استشهادیه و استعلام تایید شده

- سه نسخه تصویر برابر با اصل صفحات شناسنامه

- 5 قطعه عکس 3×2 ممهور به مهر

- اصل وکالتنامه تصدیق شده

یک برگ تصویر کارت قبلی