صدور المثنی کارت پایان خدمت (مفقوده ، مسروقه ، سوخته شده ، غیرقابل استفاده)
چنانچه کارت پایان خدمت یا معافیت به دلیل فقدان، سرقت، سوختگی، فرسودگی، آبدیدگی، پاره شدگی و یا داشتن اشتباهات نگارشی نیاز به صدور مجدد داشته باشند مطابق شرح ذیل عمل می گردد.
مدارک لازم
1- اصل شناسنامه عکس دار مشمول و4 نسخه تصویر خوانا از تمام صفحات
2- تکمیل دو برگ استشهادیه و استعلام درخواست کارت المثنی پایان خدمت (فرم شماره 61)
3- برگهای استشهادیه می بایست با ماشین تحریرشده و فاقد هرگونه خدشه، خط خوردگی و یا لاک گرفتگی باشند.
4- دو برگ تصویر کارت قبلی
5- 8 قطعه عکس 3 × 2 سیاه و سفید با لباس نظامی و موی کوتاه (پشت نویسی شده)
6- تنظیم وکالتنامه برای انجام امور مربوط به تعویض کارت پایان خدمت
7- واریز هزینه تصدیق وکالتنامه(14 یورو)، برابر با اصل نمودن مدارک( برگی 8 یورو) و تایید امضاء(14 یورو) دو برگ درخواست استشهادیه و استعلام به حساب شماره Danske Bank FI66 80001101878545 سفارت جمهوری اسلامی ایران در هلسینکی و ارسال اصل رسید بانکی آن
- در بخش کنسولی، هزینه ها فقط با کارت اعتباری و از طریق دستگاه دریافت می گردد.
- بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران روزهای پنجشنبه از پذیرش مراجعین حضوری معذور می باشد.
شماره تلفن بخش کنسولی 0600417234 ساعات پاسخگویی 13.30 الی 14.30 ( هزینه شارژ تلفن هر دقیقه 4.92 یورو می باشد)
توضیحات:
- مدارک زیر به متقاضی تحویل تا از طریق وکیل خود به اداره سجلات و احوال شخصیه وزارت امور خارجه ایران ارائه نماید:
- اصل 2 برگ استشهادیه و استعلام تایید شده
- سه نسخه تصویر برابر با اصل صفحات شناسنامه
- 5 قطعه عکس 3×2 ممهور به مهر
- اصل وکالتنامه تصدیق شده
یک برگ تصویر کارت قبلی